After several months,he col me at midnite (around 12.30am-1.00am)..I saw dat number lyk familiar (I oredy delete his number from my contacts)..then I realise it was his number..I can't pick up,so I ask my fren to answer it..WTH! He want to talk with me jugak..then I said to my fren I couldn't(dlm hati masi simpan revenge~I call it SWEET REVENGE)..Pastu,sa suru kawan sa tu putuskan talian tu..Then a few minute,he col again,then once again I ask my fren to answer it..Once again,WTH he said he want to talk with me b4 he die..Adoi nah,panipu basar eh.. Antara dialog dia ngan kawan sa tu, "aku mau mati suda ne,mau ckp ma c Jes,kirim salam ma c Jes aa... Fcuk betul ne kusai,mau mati baru mo cari aku la.. mana kunu dia punya Gf????
Then,i msg him.."Watpa ko cari sa..mana gf ko?Mkn ubat la..ingat tuhan,family ngan gf ko..k,take care"..
I told my mum bout dat..then my mum say "jan ko layan dia lagi,x bagus tue..napa ko nda cakap p mati la..(wah,tkazut sa mum pandai ckp gitu..hmm,maybe mum betul2 x ska ma c "M" tue).
After a week,mum ask me to change my number..I told my mum I couldn't coz my number are U.O.X number..murah ba..
My dad penah bg msg to me,he ask me to break up with dat guy coz he said he know c "M" are bad guy..Tym ne kami masi kapel & sa memang 100% in with him..Bila baca msg tu memang oruol ginawo sa..huhu..budu eh..
Tapi,xpa la...Kwn sa ckp,we meet the wrong person b4 finally meet the right person..(Mr. Right)..
"The 1 who left U,will desire U back!!!"
![]() |
| My Happiness.. |
![]() |
| Being Happy |
![]() |
| Double Happiness |
![]() |
| My Face With Big Smile...^__^ |

.jpg)
.jpg)
.jpg)

No comments:
Post a Comment